Друк

Лист Прем'єр-міністру України А.П. Яценюку

on .

Спілка

Прем'єр-міністру України А.П. Яценюку
Віце-прем'єр-міністру України – Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України В.Б. Гройсману
Міністру інфраструктури України М.Ю. Бурбаку
Генеральному директору Укрзалізниці Б.Я. Остапюку
Президенту Торгово-промислової палати України Г.Д. Чижикову
Заступнику Голови Ради Федерації роботодавців України Д.М. Олійнику
Будівельникам та залізничникам як вітання з Днем будівельника

Вих. № 55 «05» серпня 2014 року

Шановний Арсенію Петровичу!

Очевидно, Україна виборює державність і неподільність. Уряд правильно наголошує - для перемоги потрібні гроші і державі, і громадянам.

Безгрошів'я, як і війна, знекровлює народ і державу.

Сьогодні – відновлення роботи підприємств, робочих місць – другий український фронт, який вимагає рішень Уряду:

1. Антитерористична операція (АТО) у господарських та страхових угодах як форс-мажор не вказана, бо війну ніхто не передбачав.

Якщо в Донецькій, Луганській, Київській областях і в Києві – пограбували приватні чи державні підприємства – це одна обставина, кримінал.

Якщо розбомбили, підірвали завод, міст чи залізницю – це інша ситуація.

Торгово-промислова палата України засвідчує форс-мажорні обставини в окремих випадках, затвердила відповідний регламент.

Як відновлювати робочі місця, як діяти страховим компаніям і банківській системі в зоні АТО і на звільнених територіях Уряд ще не визначив.

2. Нарешті, звільняють міста. Є зруйновані підприємства, а є і працюючі. Сіль «Артемсолі», вироби «Кнауф Гіпс Донбасу» з Артемівська затребувані, а заводи зупинені, бо залізниця не працює – підірвали залізничний міст на Красний Лиман. Ми сподіваємося на залізничні війська та закликаємо не руйнувати підприємства, дороги та «Укрзалізницю», бо то невиправдане варварство ХХІ століття.

Залізниця повинна працювати в режимі військового стану.

Натомість, по десять і більше діб на станції Дебальцеве залізничні вагони завантажені будівельними матеріалами та харчовими продуктами не подаються під розвантаження-завантаження, стоять в тупиках, а залізниця нараховує тарифи та штрафи, хоча тут теж форс-мажорні обставини.

Залізничники повинні в умовах АТО відмовитись від здирливих штрафів за «простій» вагонів з вини тієї ж залізниці.
3. До того ж чекали ліквідацію на Укрзалізниці корупційних схем приватно-посередницьких фірм, а отримали збільшення тарифів на перевезення 12,5% з 23.07.2014 року.

4. Товарооборот з Росією різко падає і без наших секторних санкцій, проголошених Прем'єр-міністром, а в Європу «вузька колія».

Сертифікація, акредитація в країнах ЄС вітчизняних підприємств вимагає урядових рішень.

5. Крим. Наш – не наш, а там і тут люди, їх добробут, бізнес та податки, в т. ч. і на війну. Потрібно збалансувати політичну доцільність і інтереси економіки, Урядом і законом визначити правила ведення бізнесу з Кримом.

6. Просимо знайти ресурси для розгортання масового будівництва соціального і доступного житла, в т.ч. для учасників та інвалідів АТО, переселенців.

Податок «на війну» можливий, коли підприємства збільшують кількість робочих місць, «Укрзалізниця» працює як годинник, а влада реалізує об'єкти державно-приватного партнерства і долає корупцію.

Спілка висловлює готовність сприяти Уряду у відновленні ділової активності в будівельній галузі.
Просимо інформувати про прийняті рішення.

З повагою

Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів

І. М. Салій

Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

03037, м. Київ, а/с 75, e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.