Друк

"Нові технології і напрямки використання керамогранітних плит. Сучасні тренди і переваги" Олег Лисоконь ТМ GOLDEN TILE

on .

4Під час проведення презентації "НОВІ ПРОДУКТИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА ТА ОЗДОБЛЕННЯ БУДІВЕЛЬ" 30.11.16 р. було представлено асортимент та напрямки використання продукції Керамічної групи "Golden Tile".

Олег Лисоконь т.в.о. Голови правління ТОВ «Голден Тайл» в своєму виступі розповів про перспективи керамічної плитки в Україні:

  • З 2016 року обсяги виробництва керамічної плитки в Україні збільшилися на + 3% і склали 46,1 млн.м2.
  • Експорт знизився на -6%, в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року та склав 17,3 млн.м2.
  • Імпорт керамічної плитки виріс на 26% і склав 9,5 млн.м2.
  • З 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, споживання керамічної плитки в Україні зросла на + 18%, обсяг ринку склав 38,3 млн.м2.

На сьогоднішній день керамічна плитка ТМ Golden Tile завдяки своїм унікальним властивостям - основний матеріал для застосування в таких приміщеннях як:

  • ванні кімнати
  • санвузли
  • кухні (як приватні так і комерційні)
  • басейни
  • приміщення спеціального призначення (спа, лабораторії, операційні, автосалони, цехи та ін.)

У лютому 2016 року компанія Голден Тайл почала виробництво нового продукту - керамогранітних морозостійких плиток в розмірі 250х60 мм для зовнішнього і внутрішнього застосування під торговою маркою BRICKSTYLE (Брікстайл)
Даний продукт є сучасною альтернативою клінкерну плитку і інших матеріалів для зовнішньої обробки. Так само даний продукт з успіхом може використовуватися для внутрішнього оздоблення стін.

ЗАВАНТАЖИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ