Друк

59-й конгрес UFEMAT 5-7 жовтня 2017 року, Стокгольм

on .


IMG 0006Програма і ключові учасники (Італія, Франція, Іспанія, Нідерланди...) та традиційні спонсори (Wienerberger, Mapei...): звіт, бюджет на 2018 рік, ґрунтовна аналітика та кращі практики країн.

 

 

 

 

IMG 1161 IMG 0006

Президент UFEMAT Антоніо Балістер:

  • Уже присутні 16 країн з 20.
  • В Євросоюзі будівництво у 2016 році зросло на 5%, в основному – це житлове будівництво.
  • Розпочалася цифрова революція – IT сервіс, е-комерція – складний виклик для галузі.
  • UFEMAT повинна стати центром обміну інформацією.
  • Через 20 років продаж будматеріалів будуть вести роботи.

Велика риба поїдає малу.
А тепер швидка риба з'їдає кволу, повільну.

 

Ключова доповідь першого дня: Генеральний директор Федерації дистрибуторів будматеріалів Великобританії Джон Ньюкомб (Builders Merchants Federation (BMF)):

  • Збільшила число членів Федерації до 612, з них 300 – велико-гуртові структури, які контролюють 80% ринку.
  • Сильні регіональні структури.
  • Форми роботи «звичайні»:
  • конференції,
  • з'їзди виробників та дистриб'юторів,
  • форуми за видами будматеріалів (цегла, каналізація...),
  • сприяння закупівельним групам,
  • 12 регіональних центрів якості на майданчиках підприємств Федерації,
  • 42 посли якості їздять по Великобританії і презентують інновації,
  • на сайті розміщують вакансії
  • дуже багато роботи присвячено освітнім програмам серед молоді, що мають показати привабливість професії будівельника.

Як виклик обговорювали факт Brexit, адже 25% будівельних робіт в Лондоні ведуть європейські будівельні компанії.
Знайшли рішення: Виклики і можливості. Тут і зараз...

IMG 0016 IMG 0031

IMG 0011 IMG 0045

Далі, як і належить, ініціативу перебрала приймаюча сторона – Голова Ради директорів швецької організації «Дилери будівельних матеріалів» (Byggmaterialhandlarna) Йохан Розендаль з ентузіазмом і урочисто повідомив:

  •  В Швеції фантастична економіка, відмінний споживчий клімат, будівництво щорічно зростає на 3-5%.
  •  50% ВВП – експорт.
  •  Криза 2008-2009 років на нас не вплинула:

              o Знизили податки.
              o Банківську ставку зробили мінусовою (-0,5%), за збереження грошей в банку потрібно сплачувати...

  •  Частка е-комперції в будівництві різко зростає і сягає вже 9% (довідково: продукти харчування – 1%, книги – 49% продаються через інтернет).
  •  В Швеції 15 різноманітних «Епіцентрів».
  •  І знову... закупівельні групи:

            o 132 магазини об'єднуються і формують спільні закупки.
            o Найбільша закупівельна група має 330 магазинів в трьох країнах, оборот 2,0 млрд.євро.
            o Має загальні бренд, стратегію розвитку, IT-систему.

Відома Velux, керівник відділу глобальних продажів Мортен Нордбо Дженсен. Присвячена доповідь е-комерції та омніканальності:

  •  Майбутнє магазинів зміниться.
  •  Уже не головне просто продати цеглу. Головне привабити покупця: унікальним досвідом, шоу-румами, шоу, театром, галереєю, музикою, тощо.
  •  В магазині можна зануритись в різні технології.
  •  Тепер – сканують, і через 4 години – готове замовлення за твоїми критеріями
  •  Магазини будуть без продавців (як наведений приклад магазину в Шанхаї).
  •  Уже буклети та книжки не спрацьовують. Потрібен ефект...
  •  Одягаєш VR окуляри і товар в руки не береш, віртуально бачиш процес виробництва плитки чи її укладки.
  •  У скорій перспективі вікно буде автоматично відкриватись – закриватись відповідно до сонця, дощу чи вологості...
  •  Закінчились таблетки в пральній машині, натиснув кнопку і таблетки привезуть
  •  Інтернет речей (IoT) — наше скоре майбутнє.

2018 рік – приймаючою стороною зголосилась бути Португалія, яка повернулась до діяльності UFEMAT.

Голова правління Португальської асоціації торговців будматеріалами Карлос Роса. (APCMC Associaçao Portuguesa dos comerciantes de materiais de construçao).
Асоціація в Португалії – 300 членів виробників, гуртовиків та роздрібних торговців.

  •  Головне завдання: кооперація з просування продукції на ринок.
  •  Один раз на рік конгрес.
  •  Виставки.
  •  Різдвяна вечеря.
  •  Спільний сайт.
  •  Каталоги продукції членів оновлюються щоквартально.

Приймаюча сторона показала найбільший в Швеції гіпермаркет будматеріалів та велетенські склади для прийому і комплектації будматеріалів – до 40000 кв.м.

Особливо пишаються господарі кварталом із 9-ти поверхових будинків повністю побудованих із дерева, навіть шахти ліфтів оббиті дерев'яною вагонкою. Фасади утеплені мінеральною ватою 22 см.
В Лондоні будинки облицьовують цеглою, а з дерева дешевші, ніж цегляні. В Швеції навпаки – бо «в Швеції мало лісу».

IMG 0035 IMG 0055

IMG 0048 IMG 0023

Словом, учасники Конгресу сьогодні стабільно почуваються в позитиві та налаштовані на активне майбутнє, на здолання викликів, і головне у них, а не у нас – продати і продажі зростають завдяки е-комерції.

Нам потрібно намагатись бути в шерензі передових країн Європи. Не епізодично, а системно працювати з національними асоціаціями та закупівельними групами Європи.
Члени делегації, сучасна молодь, відмінно презентували країну та учасників Спілки:

  •  Олександр Пєтушков, компанія «Роял Хауз»
  •  Анна Мартова, компанія «Голден Тайл»
  •  Дмитро Ковганіч, компанія «Домокомплект»

В традиціях UFEMAT спільне відвідування мюзиклу та вечеря на 80-100 осіб надали можливість кожному поспілкуватися з більшою кількістю учасників Конгресу.
Окремі враження від Стокгольму:
Історична частина міста, туристичне осердя – збереглося.
Повсюдно не бачили бодай одного обідраного фасаду чи покинутих розвалин, усе в північних тонах, упорядковано. Тротуари і дороги, як для мене, в ідеальному стані.

 IMG 2115 IMG 2116

IMG 1189 IMG 1214

За роботою будівельників в касках з антенами та в кольорових комбінезонах з масою кишень і в міцних ботинках залюбки спостерігати, а вони пишаються власним виглядом.
Залізничний вокзал має пересадочний вузол і через 20 хвилин із швидкістю 190 км/год. – вже в аеропорті. Усі квитки сплачуються і контролером перевіряються на смартфоні як і реєстрацію на літак.

Анна Мартова, Керівник відділу експорту Керамічної групи «Golden Tile»:
Червоною ниткою цьогорічного UFEMAT був розвиток електронних продажів (E-commerce). Фізичні магазини все ще домінують над електронними у пропорції 90% до 10%, але перші знаходяться під великою напругою, бо люди обирають сьогодні:
- швидкість
- зручність
- гнучкість
- «будь-де і будь-коли»

Темпи зростання E-commerce неймовірно швидкі! У 2017р. прогнозують 602 млрд. євро. А за 5-7 років, коли молоді люди стануть економічно незалежними і підуть купувати, виробники, які будуть «не онлайн», програють.

Ковганіч Дмитро, Генеральний директор ТМ Домокомплект:

Відвідування Конгресу підтвердило правильність обраного нами вектора розвитку. А саме – діджіталізацію продукту і концентрацію на продажах через інтернет. Зараз ми готуємо новаторське рішення в даному напрямку.

Після UFEMAT ми взяли участь в UK Construction Week в Бірмінгемі, де представили публіці наш продукт – енергоефективні модульні будинки з СІП-панелей.

Так само були проведені переговори з ключовими гравцями дерев'яного домобудівництва Британії, Іспанії та Польщі про спільне просування продукції ТМ Домокомплект на території країн ЄС.

IMG 2386 IMG 2387

Отже, основні тренди:
- екологічність + економія ресурсів
- перехід «в цифру» всіх процесів з будівництва
- омніканальність – нова епоха роздрібної торгівлі
- СЄ-маркування – головний критерій допуску на ринок
І зрозуміло: у них перевиробництво, вони йдуть на наш ринок, а нам потрібно «штурмувати» ринки Європи, США та Африки.

Президент
Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів
Іван Салій

Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

03037, м. Київ, а/с 75, e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , тел. +38044 245-48-39