Друк

«Укрзалізниця» в’їхала в тупик!

on .

12.10.2017 190% – зношеність рухомого складу.

Через рік – у 2 рази менше стане вантажних вагонів, у 5 разів локомотивів (із 1000 до 200 одиниць).

Встановили тариф на подачу державного вагону – 90 грн., але в доступі жодного немає. Є лише за ринковим тарифом через посередників для того ж державного вагону – 500-700 грн.

Та ж ситуація і з зерновозами: встановлений тариф – 265 грн., а по факту ринково-реформаторський тариф – 670 грн.

І що?

9 місяців тривають дебати в основному з металургами і хіміками:

На скільки підвищити тариф на перевезення: на 25,0%
                                                                    на 22,5%
                                                                    на 15,0%
                                                                    на 8,4% чи 11,3%
дебатується до сьогодні.

Уряд споглядає, Адміністрація Президента не втручається, Міністра від відповідальності відсторонили.

«Укрзалізниця» сховала іноземних «реформаторів на барабані» – не звітують, не рятують ситуацію...

Виставили інтелігентних розумників «молодую команду» відбиватись від виробничників, але вони володіють аналітикою дефіциту, а не управлінським ресурсом.

Вони не впливають на «смотрящих»...

Їм вкотре взялась сприяти Федерація роботодавців України (Голова Дмитро Олійник та Генеральний директор Руслан Іллічов). Патріотично, компетентно і процедурно делікатно. І на виході – 11,3% + меморандум – дружити.

А головні питання:
1. Де управлінські кадри? Де лідери, яких почує Президент, РНБО і Прем'єр?
2. Коли тарифи стануть однаковими на всіх станціях і полустанках? Одразу пропаде дефіцит вагонів. Оздоровиться бізнес-середовище.

Ніякої публічності та інформації: скільки вагонів по 15 діб простоюють з вантажем знерухомлені, скільки вагонів вільних, який обіг вагонів і т.д.

Усі про все знають... «и говорят»...

Управляти та диспетчеризувати – безпорадні.

На залізниці колапс! Не споглядайте, а дійте!

Президент
Всеукраїнської спілки
Виробників будматеріалів
Іван Салій