Друк

Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів звертається до Уряду з проханням ТЕРМІНОВО розглянути ситуацію на Укрзалізниці

on .

18.10.2016У Києві призупинив роботу завод «Кнауф Гіпс Київ» з виробництва будматеріалів через відсутність рухомого складу на Укрзалізниці.

Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів звертається до Уряду з проханням ТЕРМІНОВО розглянути ситуацію на Укрзалізниці.

Президенту України Порошенку П.О.
Прем'єр-міністру України Гройсману В.Б.
Секретарю Ради національної безпеки і оборони України
Турчинову О.В.
Залізничникам
Вантажовласникам

№ 180 від «18» жовтня 2016 року

Шановний Петро Олексійовичу!

Шановний Володимире Борисовичу!

Шановний Олександре Валентиновичу!

На залізниці колапс, а ліберальні реформи в напіввійськовій структурі лише розпочалися...

Транзитні перевезення на 30-33% зменшилися.

Добове завантаження зменшилося на 30-40%.

А добовий дефіцит вагонів вантажних – більше 6000 одиниць.

Втрачена керованість структурою, яка по рейкам їздить більше 140 років.

Втрачена керованість залізницею в умовах АТО та кризи в економіці.

80 000 завантажених і не відправлених вагонів (страшно подумати, напевно цифра завищена...). Наприклад, в Козятині 25 потягів з вантажами знерухомлені.

Оборот вагона з 2,7 доби тепер 13,0 діб.

Від Львова до Києва вагон «доїжджав» за добу чи півтори доби, тепер за 7 діб.

Ніхто не управляє транспортним процесом.

В хаосі корупційні пропозиції вагонів зросли в рази, але їх нічим ні тягнути, ні штовхати!

Вагони і електровози  під парканом без ремонтів і запасних частин, 22 заводи без замовлень, а на рахунках Укрзалізниці астрономічна сума 13,0 млрд.грн. (це ≈ 500 тис. дол.США).

Повна безпорадність.

Нам розповідають про вагони з туалетами в шести купе, як про новацію. А насправді – це один-єдиний вагон, який побудований і експлуатується з 2008 року.

Сама Укрзалізниця інформує про наявність вільних вантажних вагонів, та якби не тягові послуги сусіда, зовсім би зупинились.

Що терміново потрібно:

1. Президенту України, Уряду і Раді національної безпеки та оборони ТЕРМІНОВО розглянути ситуацію на Укрзалізниці, бо окрім безпорадності наяву втрата обороноздатності країни.

2. Повернути до управління Укрзалізницею професіоналів, як колись в громадянську війну царських генералів повертали, або як Саакашвілі долучили: завдання за 3-4 місяці стабілізувати ситуацію, – за менше ніхто не зможе.

3. Як колись видатні вчені, репресовані та під війну реабілітовані, забезпечили і космос, і атомну зброю, так і тепер потрібно «люстрованих» та затюканих професіоналів через «військомат» повернути.

Професіоналів та патріотів – які здатні, можуть і хочуть працювати – до роботи!

 

З повагою

Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів,
Заслужений транспортник України
І.М. Салій