Друк

«УКРЗАЛІЗНИЦЯ» – АБСУРД НА АБСУРДІ… І ЦЕ СВІДОМО !?... Білоруські вагони в Білорусь повернулись порожніми……

on .

21.08.2018Про порядок подання вагонів під завантаження – Суми дозвіл в Києві не отримали, в Київ особисто потрібно приїздити?!...

ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ до "Укрзалізниці"

Вих. № 59
Від 21.08.2018

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця»
Є.П. Кравцову

ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ

«УКРЗАЛІЗНИЦЯ» – АБСУРД НА АБСУРДІ... І ЦЕ СВІДОМО !?...

Білоруські вагони в Білорусь повернулись порожніми...

Про порядок подання вагонів під завантаження – Суми дозвіл в Києві не отримали, в Київ особисто потрібно приїздити?!...

Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів отримала лист від учасника:

«ТОВ «Керамейя» відслідковує та всебічно підтримує Вашу боротьбу проти монополізації Укрзалізниці. Водночас, крім постійно зростаючих тарифів та відсутності вагонів, в сфері перевезень залізничним транспортом є чимало й інших проблем, серед яких і порядок надання вагонів під завантаження. Зокрема, ситуація, що склалась буквально на днях, призвела до того, що наша компанія не отримала під завантаження вагони, які нам передбачались та відповідно не відправила продукції замовникам. А це зрив термінів поставки, а можливо й втрата клієнта.

Якщо вдаватися в деталі, то ТОВ «Керамейя» замовила 2 інвентарних напіввагона для відправки на станцію Колядичи (Білорусь), для чого в системі Месплан УЗ були заведені плани № 904787 від 02.08.18р. та № 907635 від 10.08.18р. Ці плани повинні були затвердити: Білоруська залізниця, планова служба Південної залізниці та Київський ЦТЛ.

Станція Баси в м. Суми повинна подати запит на дозвіл на навантаження в Сумську дирекцію, котра в свою чергу подає запит в Київський ЦТЛ і директор ЦТЛ приймає рішення дозволити навантаження або відмовити.

13.08.18р. напіввагони прибули на станцію Баси, але так як плани були підтверджені лише Білоруською залізницею (плановою службою Харківського ЦТЛ плани підтвердилися лише 14.08.18р., після того, як були відомі номери вагонів та № запитів в ЦТЛ ) їх не подавали на під'їзні колії заводу.

15.08.18р. начальник станції Баси повідомив, що нам було відмовлено Київським ЦТЛ в навантаженні цих вагонів і того ж дня їх було забрано зі станції Баси.

Наш менеджер з логістики ЗЕД намагалась звернутися за роз'ясненням про причини відмови до начальника ЦТЛ Підгородецького Сергія Івановича ((044) 465-10-43), але його не було на місці, і до кінця робочого дня він не з'являвся.

Співробітниця Київського ЦТЛ Тетяна ((044) 309-68-78), яка займається узгодженням планів по іновагонам повідомила, що вона діє тільки за дорученням керівника Сергія Івановича і без його дозволу плани не узгоджує.
Тож вагони поїхали в Білорусію порожні лиш тому, що ніхто не приїхав до Києва поклонитися начальнику ЦТЛ та передати «велику вдячність» за прихильність до нашої компанії.

Просимо взяти на озброєння питання вирішення вказаної проблеми, щоб у майбутньому уникнути зривів поставки продукції вітчизняного виробництва на експорт через незбагненні причини, пояснення яким надати ніхто не може. Як відомо будівельна галузь наразі переживає скрутне становище, а експорт взагалі останні роки ледь жевріє. Тому не зрозуміло, чому замість всебічної підтримки та сприяння розвитку експорту українських товарів на кожному кроці доводиться стикатися з подібними внутрішніми перешкодами...»

Просимо про вжиті заходи повідомити.

З повагою
Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів

Іван Салій

Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

03037, м. Київ, а/с 75, e-mail: info@ avbmv.com.ua, spilkavb@ gmail.com, тел. +38044 245-48-39